"Folksvagen" (VW) je osvežio veliku limuzinu, i predstavio je na Auto salonu u Pekingu, upravo tamo gde je i najpoželjniji. Mada je "Folksvagen faeton" bio označen kao eksperiment, na nekim tržištima je zauzeo veoma čvrste pozicije, i stavio se naspram BMW-a, "Mercedes-benca" i "Audija". Mada je što se spoljašnjosti tiče atraktivniji nego što je bio, "faeton" je više izmenjen unutar kabine. Tu je VW-ov navigacioni sistem poslednje generacije, uz kameru koja beleži sve što je potrebno na putu i o tome obaveštava vozača. Tu je takođe i sistem koji prevenira neželjen izlazak iz vozne trake, kao i Dynamic Light Assist koji podešava prednja svetla u skladu sa uslovima u saobraćaju. Kada govorimo o agregatima, paleta je poznata. Perjanicu čini 6,0 litarski W12 sa 450 konjskih snaga, a dostupne su i 4,2 litarska V8 jedinica sa 335 konja, kao i 3,6 litarski V6 sa 280 konja. Za ljubitelje dizela opcija je 3,0 litarski V6.
"Folksvagen" (VW) je osvežio veliku limuzinu, i predstavio je na Auto salonu u Pekingu, upravo tamo gde je i najpoželjniji.
Mada je "Folksvagen faeton" bio označen kao eksperiment, na nekim tržištima je zauzeo veoma čvrste pozicije, i stavio se naspram BMW-a, "Mercedes-benca" i "Audija".
Mada je što se spoljašnjosti tiče atraktivniji nego što je bio, "faeton" je više izmenjen unutar kabine. Tu je VW-ov navigacioni sistem poslednje generacije, uz kameru koja beleži sve što je potrebno na putu i o tome obaveštava vozača.
Tu je takođe i sistem koji prevenira neželjen izlazak iz vozne trake, kao i Dynamic Light Assist koji podešava prednja svetla u skladu sa uslovima u saobraćaju.
Kada govorimo o agregatima, paleta je poznata. Perjanicu čini 6,0 litarski W12 sa 450 konjskih snaga, a dostupne su i 4,2 litarska V8 jedinica sa 335 konja, kao i 3,6 litarski V6 sa 280 konja. Za ljubitelje dizela opcija je 3,0 litarski V6.